neděle 7. dubna 2013

Children room

Bavila jsem se nedávno s mamkou o tom, že se možná přestěhujeme kvůli:
za 1. abych nemusela být na internátu.
za 2. aby to měla blíž do práce.
za 3. aby to její přítel měl blíž do práce.
za 4. aby si brácha zvykl na velké město.
za 5......
Brrr...mohla bych pokračovat, ale myslím si, že není třeba. začali jsme se bavit právě o tom, jaký by se mi líbil MŮJ pokoj.
Mám jeden takový vysněný, ale nikde na obrázku jsem nenašla nic, co by se mé představě podobalo.
Za to jsem našla jiné skvělé inspirace.
Ale konkrétně u této... mně by byla k ničemu, pokoj už budu mít sama. ^_^

 
Jedu dál.. projížděla jsem a projížděla, až jsem narazila na převelice zajímavý pokoj. (pro můj pokoj je to ale moc PROSTOROVĚ NÁROČNÉ) a také moc žluté...ale motiv se mi líbí :)

A že si prý budeme hrát na princezny! n.n v takovém stylu má ložnici moje babička.(akorát do světle modrého zbarvení)
Připadala bych si opravdu velice luxusně.
P.S: trochu mi to připomíná pokoj Fiony ze Shreka. ^_^

Dobrá...budu reálnější. miluji hudbu a byla bych OCHOTNA se naučit POŘÁDNĚ na elektrickou kytaru a pak bych mohla mít pokoj, který by přilákal pozornost kluků hudebníků >:3
Povídala bych si s nimi, jaké mám zesilovače, že moje nejmilejší kytara je značky Gibson. (nenápadně si už vše plánuje)


(začíná uvažovat o změně...) že bych místo své vysněné kávové zdi šla do..ehm... vyblité ?


Té inspirace je tolik, až to bolí a pak se mi něco zalíbí a musím si uvědomit, že by mi to do pokoje nešlo, protože na to nemá velikost, nebo protože musím koukat na cenu.
Je jasné, že si nekoupím postel za 70 tisíc. -_- (zatím a bohužel)
Wookie

Žádné komentáře:

Okomentovat