pátek 26. dubna 2013

Studijní dny


Je pátek. a škola padla....s Písničkou mě naštvali, že nepočkali na JJonga....... ( i tak je skvělá :D ♥ )
   No..dobře, takhle skvělý školní den nebyl už hodně dlouho! učitelé měli skvělé nálady. od dobré nálady po skvělou! Dokonce si mě dneska nikdo nebral do pusy :P
Náš třídní oznámil, že si máme najít jiná sdělení. My poslušně nalistovali příslušnou stránku a napsali dnešní datum. 26. 4. 2013
" Diktuji, tak pište. Ředitel školy vyhlašuje pracovní sobotu..." My ostatní poslušně píšeme. jedna třetina se zarazí a rozhlíží se po třídě, druhá píše a nepřijde jim to nějak divné, do té doby, než napíšou slovo pracovní ( ten případ jsem i já :P ) a třetí část třídy vybuchla v bouřlivý smích, ke kterému se přidal i náš pak třídní. Odpadla mi poslední hodina, kterou jsem měla strávit v prostorách školy v oblečení na tělovýchovu.
  Sotva přijdu domů, tak mě naštve kolega mého bratra ze školky. JAK JE MOŽNÉ, ŽE SE ŠESTILETÍ haranti poperou tak, že můj bratr je zmalovaný a ten DRUHÝ taky!..
Zapnula jsem si notebook a posadila brášku na klín, zapnula facebook a vyskočila na mne písnička, kterou vidíte na vrcholu tohoto článku.
a další věc? píše mi kluk, o kterém jste tu četli už tolikrát. Ondra :)
   Také bych chtěla říct, že mi přišel dopis o oficiálním přijetí na Obchodní akademii v Plzni, kterou budu od září, příštího školního roku, navštěvovat. Odevzdala jsem informační lístek o jazycích, které bych se chtěla učit. Hlavní jazyk mám samosebou jazyk Anglický.
Jako druhý jazyk jsme si na první místo napsala Francouzský jazyk a BUDU DOUFAT, že to vyjde a nešoupnou mne na jazyk Německý!


Žádné komentáře:

Okomentovat