středa 17. dubna 2013

Sweet face and sweet strawberries

Blíží se léto a jahůdky by se letos ( i když málo ) mohli ukázat ~~...
Myslím si, že NE alergici mají rádi jahody, asi jako já. ~~ Jsem jahodový žrout a maniak.
Jahůdky na různé způsoby. Samotné, s horkou čokoládou nebo snad v nějakém ovocném salátu ~~
Či máte snad také přístup k lesním jahodám jako já?
Miluji Fondue! 

a tohle je též věc, kterou každý správný alkoholik musí ochutnat ^_^
Šampaňské s jahodami 


A neboť mám strašně hodnou babičku, která mi vždy splní přání, tak mé první přání (už odmalička) je jahodový koktejl dělaný z jahod, cukru a mléka. :3

a takové to dokonalé odpoledne bych si představovala dennodenně 



Doufám, že teď všichni trpíte stejnými problémy s chuťovými buňkami a máte takovou chuť na malé, roztomilé, něžné jahůdky ~~



Žádné komentáře:

Okomentovat