pátek 19. dubna 2013

Velmi zvláštní

Jsem teď zmatena. Kupodivu vlastní vinou :D
Proč?
Jsem u Taťky, sedím u velkého počítače a na vedlejším stolku mám položený notebook, ve kterém jsou píchnutá sluchátka, ze kterých na mě křičí Spectrum. (K-popeři moc dobře ví o co jde )
Teď už 4minute ..hihi :)
Mám strašný guláš z toho, že mám zaplé zvuky jak na velkém pc, ta na notebooku mám music a ty zvuky mě matou.
Dnešek jsem strávila v lázeňském hotelu Thermal, kde se konalo krajské kolo recitační přehlídky, pro někoho soutěž. Já dnes pouze přihlížela a připadala jsem si převelice důležitě a sama sebe musím pochválit, neboť si myslím, že mi to slušelo. ^_^ ale znáte to, samochvála smrdí. na mých krásných botičkách jsem se skvěle proběhla a to doslova a do písmene.
ODPOČINULA jsem si od těch našich stupidních spolužáků, kteří nemají na práci nic zajímavějšího, než mě řešit a pomlouvat. ( Ale o tom už jsem psala kdysi DÁVNO )
Přehlídka byla.... o cvičených medvědech, všichni ze sebe hrkali slovo za slovem, jako kdyby jim v ten moment někdo bouchl do zad. * zasměje se* a kdybyste viděli tu holčinu, která tak legračně u všeho koulí oči! I můj kantor se doslova dusil smíchy a musel z místnosti odejít a to je mu určitě přes padesát.
A mizím, čeká mne skype s mým G-Dragonem :D..
Papa

Žádné komentáře:

Okomentovat