pondělí 8. dubna 2013

Vzpomínej... ! Vyřvi to do celého světa!

*Posadí se diplomaticky do koutu a povytáhne jedno obočí, položí si diář na kolena a začne psát*
"Kdysi dávno jsem měla život o dost jednodušší. Lidé mě zbytečně nepomlouvali na každém rohu, který potkali a když už mě neměli v lásce, alespoň si mě nevšímali.
Od září 2012 se ke mně chovají jinak," *povzdechne si a chvilku se zahledí do okna, ve kterém se zrcadlí odlesky pouliční lampy*.
"Přišla jsem do školy v depresích, z prázdnin, z posledního ročníku na základní škole a také právě z lidí, kteří se přes prázdniny změnili. Bohužel si myslím, že akorát k povaze vesnického idiota" ( 98% třídy) *lehce se pro sebe ušklíbne*
"Mno co. Už loňský rok, v osmém ročníku, si začali dělat srandu z toho, že mám "úchylku" na Asiaty a na K-pop a J-rock. zkrátka a dobře, že neposlouchám HZM, Floridu, Akona, One Direction, Justina Biebera a podobné anglické/americké celebrity. Hold, asi je něco žere!" * ďábelský smích *
"Ehm. totiž, chtěla jsem tím říct, že mě začali odsuzovat a já si říkala "CO jim je potom!"
Než to přešlo ve Slovní šikanu a opravdu velké posměchy.
P.S. myslím, že přes letní prázdniny jsem to tu zásobovala dost, abyste věděli o dění, kolem mě i o úletech v mém milostném životě," *opět si instinktivně povzdechne*
  "Všichni ve třídě se mi ozvou, nebo se chovají mile, jen když něco potřebují a to myslím celoročně. Učitelé se diví, že už nejsem ten hyperaktivní, veselý člověk, který se aktivně hlásí, při tělocviku podává skvělé výkony, nebo snad reprezentuje školu v literárních soutěžích ( nebo i sportovních.... ).
Proč? Protože když se hlásím, jsem vlezlá a učitelům se vtírám ( teda alespoň takhle mi to bylo podáno od lidí, kteří při mně zůstali a drží se mnou ). Když se přestanu hlásit a sedím jako pecka, tak se "snažím vetřít do kolektivu"..SAKRA, PROČ BYCH TO ASI TAK DĚLALA?! Nechci se řadit mezi pod průměr!" n.n *hrdě si proklepe ruku s tužkou a píše další řádky*
"Já jsem totiž pyšný K-poper!" *zasměje se od srdce a protře si uslzené oči*
"Nepotřebuji k životu lidi, kteří do mě rýpou, hrají si na kamarády a poté mi vrazí kudlu do zad! Já mám opravdovou kamarádku... JEDINOU SVÉHO DRUHU!" *zatne zuby, bouchne do podlahy..dunění se pronese celým pokojem, jako když dítě dupne* " A co!...Oni se mě ale ptají, proč jsem se já změnila a už mě skutečně nebaví odpovídat na věty typu "Chováš se jak rozmazlený fracek", "To všechno kvůli těm tvým Číňanům"(Když už, jsou to Korejci.. děkuji za pochopení n.n ), " Jsi nepovedená Asiatka!" při poslední větě jsem vypěnila úplně a dotyčnému rozbila hubu tak, aby si zapamatoval, že tuhle blbou poznámku řekl poprvé a naposledy PŘEDE MNOU...Nejlepší bylo, když si postěžoval a od té doby mám prakticky klid." *spokojeně si odfrkne a vymění si barvičku propisky*
  "Jediný problém už je jen JEDEN člověk, který mě nenávidí a URČITĚ ani sám neví proč... prostě z frajeřiny. Jiný důvod proto nemám, neboť jsem mu NIKDY....NIC.. neudělala!
Nedávno mě vyhecoval tak, že jsem si přivodila otřes mozku.. kvůli němu jsem doslova získala fóbii ze skoku přes kozu, bednu nebo koně,...a hlavní strach je ze skoku do výšky, při které mě vyhecoval natolik svými blbými poznámkami, že jsme se složila. Byla jsem při vědomí a viděla ten jeho škodolibý úšklebek a ani TROCHU ho to nemrzelo. Nebál se o mě, jakožto o svou starší spolužačku... Já už opravdu nevím. PŘÍSAHÁM(Klidně se upíšu ďáblu), že s posledním zvoněním z této školy vypadnu a už o mě NIKDY NIKDO z nich neuslyší! ( Až na malého Zica.. :')) který mi je nejmilejším kamarádem.. a možná Sheldona Coopera, který mi je po devět let starším bráchou n.n )"
*Opět si protřepe ruku a vymění barvičku zpět na původní, aby text vypadal zajímavěji*

Přeji vám krásný večer
  

Vaše, již zmiňovaná, Wookie! :)

1 komentář:

  1. Už jsem ti to říkala a budu to říkat pořád :)
    Píšeš strašně hezky, pěkně se to čte ^^
    Není to jen takovéto tlachání naprázdno, má to duši...no možná proto se mi to tolik líbí ^^
    Moony (Slečna Koblížková :) )

    OdpovědětVymazat