neděle 26. května 2013

Sedmého dne večer

Je neděle, něco málo po sedmé hodině večerní.
Měla bych správně udělat nějakou práci do školy, která mi má zlepšit známku z Anglického jazyka, napsat slohovou práci, která je povinná, ale ta si, myslím, počká.
Přes víkend jsem se zase trošku zapotila.
V Sobotu navštívila Františkovy Lázně, které jsem v plaveckém ohledu, viděla naposledy víc jak... před třemi roky.
2 hodiny jsem strávila v bazénu, dokonce jsme se odvážila do venkovního bazénu, který mohl mít... nanejvýš 8°C.
Jo, ty mety, které jsem pak předvedla do teplého bazénu, byly prostě srovnatelné se závodníky.
Odpoledne se mi dokonce povedlo vytáhnout svého otce do Fitness centra!
Večer jsem myslela, že padnu... ale pletla jsme se. Vytáhla se flaška vína a s taťkou jsme si dala sklenku červeného. Poté si pustila film. Myslím že, Kapitán Amerika a navázal na to Klan létajících dýk.
Přišel táta, že si chce jít lehnout. Film jsem měla skoro dokoukaný.. tak jsem ještě těch pět minut dokoukala a film vypnula. Když se mi povedlo zaostřit , bez brýlí, na hodiny...zjistila jsem, že je půl 1 ráno.
Snažila jsem se usnout, ale pořád jsem myslela na různé věci okolo, na věci, které jsem kdy udělal blbě...
a tak.
Ráno mě otec vzbudil docela brzo..
Čekal mě bazén. OPĚT. Měla jsme jedno štěstí, že to nebyl ta drsný trénink a polovinu času se mohla cachtat ve Vířivce. Odpoledne jsem koukla na Rock Podvraťáků a Let's Dance :)))
Ale sotva přijedu domu a už s mamkou řešíme... budoucnost, a to, že jestli budu flákat střední, že na ní skončím... a jiné...
Když jsem měla trochu volného času, našla jsme si v PC staré fotky a trochu si s nimi hrála, upravovala, dávala jim ... jiný ráz a život.
Hold, se strašně asi nudím ;) :D




Tady už se rýsuje moje budoucí chlouba! :))

a Tady jsem si spíše zavzpomínala na mé.. super EMO Období ;) :D :))

Prostě se strašně ráda ukazuji :'))) -_- mám strašnou vlastnost, mno..


Žádné komentáře:

Okomentovat