pátek 17. května 2013

Wookie si řekla, že bude chvilku spinkat.

Jo, mám teď menší zásek :)
Na PC se nedostanu, neboť jsem pořád v bazénu a nebo se učím ):) Takže toho mám docela dost.
Dneska jsme psali něco jako... srovnávací testy.
Matika?! TOTÁLNĚ V PR......   měla jsem dobře méně jak polovinu...
Moje nálada a sebejistota klesla na bod mrazu. To nás další hodinu čekala Němčina, které jsem se bála snad ještě víc. Dlouhý poslech, otázky, věty, logické přemýšlení.
Trvalo mi to asi půl hodiny, než jsem dokončila svou práci a rozklepaně klikla na tlačítko výsledků.
Za mnou stála má Němčinářka s vyděšeným výrazem.... fakt jsem to nechtěla stisknout a ty výsledky vědět.
Pak na to klikla učitelka.  A HELE! První část testu dokončena na 72% a těžká část na 70% (Bez toho, aniž bych se učila)..
Od té hodiny mám skvělou náladu a musím říct, že ji mám doteď.
Teda, asi jsem si přeškvařila mozek, když jsme hráli baseball a pražilo sluníčko, jak jen to šlo.
Ani jednou mi nepískli OUT!
Jsem prostě geniální! :D
NO nic, můj čas na trávení u PC vyprchal a mě čeká opět cesta na autobusovou zastávku a Domů, pak na trénink na plavání, kde to snad nějak přežiji..
Ano, pořád jde o Ondřeje..
Myslím si, že už.. to nemá ani cenu psát dál.. ;)
Mějte se Fanfárově

Žádné komentáře:

Okomentovat