pondělí 24. června 2013

Poslední týden povinné školní docházky


.. Byl tu poslední víkend, během kterého jsem si mohla stěžovat na nadcházející školní pondělí.
Bohužel už na to poslední školní pondělí.
Má povinná docházka na základní škole v pátek nadobro skončí :)
Mno, co si budeme povídat. Je mi tak nějak úzko, že mám opustit tuhle partu a jít pryč.
Na nadcházející 4 dny se netěším, protože vím, že našeho třídního zítra zklameme, kvůli našemu třídnímu karaoke, na které jsme si VŮBEC nic nepřipravili!
ve středu a čtvrtek máme stavět tábor,....ale má být ošklivé počasí a .... tak se mi tam vůbec nechce..
Taky nevím, jak to udělám v pátek. a bojím se, že ZROVNA V PÁTEK budu mít vlasy pokaždé na jinou stranu! Q_Q Jsem z toho v těžké depresi!
Dneska jsme končili v půl 1 a já se vydala k sousedovi/spolužákovi zahrát si X Box a nějaké pc games :D
..Já.. napíši víc až na konci týdne ;))

Žádné komentáře:

Okomentovat