pondělí 5. srpna 2013

Když už si konečně myslím, že je vše dobré, vše se to zase po****

Je pondělní NOC. 22:42 
   Vlastně už bych mohla říct, že jsem zdravá... tedy alespoň jsem si to myslela do doby, než jsem se dnes ráno probudila s tím, že nemůžu pohnout krkem, aniž by to bolelo.
Když jsem se podívala do zrcadla, měla jsem to nateklé jak jeden velký ořech. Ano, úplně nateklá uzlina, která se snad ani už nedala uzlinou nazvat, nýbrž něčím, co se ve mě rodí. (Asi mi roste druhá hlava...)
Za několik posledních dnů jsem určitě zase přidala vše, co jsem během nemoci shodila. Dobře, ne za pár dní, ale za dnešek. Dneska jsem toho splácala tolik, že tolik jsem snědla naposledy na vánoce X_x. Připadám si, že mi z břicha vyletí přecpaná prasátka se slovy : " Jsme připravené na zabijačku!"
   Zjistila jsem, že na mé budoucí škole budu mít K-popery/K-poperku (tedy, ještě jsem nezjistila přesný počet :D ), ale každopádně v mém budoucím bydlišti i studijním městě už jsme navázala kontakty.
Objevila jsem holčinu, se kterou si opravdu rozumím. Stejně stará, stejné zájmy, koníčky, miláčci...A TAK DÁLE. Více není třeba psát, si myslím.




Též bych chtěla víc napsat k tomuto videu.
Teaser na nově vycházející MV od B.A.P.
Mělo by vyjít v 5 hodin ráno našeho času. Tak přemýšlím, jestli mám být jako fanatická fanynka a nespat, nebo si nastavit budík a vidět to HNED, nebo si jako normální člověk přispat a podívat se na to až v to sladké poledne, kdy tak nějak...běžně vstávám.

Aby bylo jasno. Včera jsem byla povinna navštívit své rodinné příslušníky v té největší.....ehm..DÍŘE západních Čech.
Nevadí mi to, že jsem tam musela jet. Mám to tam docela ráda, ale vadilo mi to, že pokaždé, když je rodinná sešlost, hlídám děti.
NESNÁŠÍM JE..(zatímco ony mě milují)
ať už to jsou moji nejbližší..sestřenka s bratránkem


A nebo malá Agátka, které jsou necelé 4 měsíce.
Vážně, jakoby nestačilo, že mám malého bratra...
Vlastně z těch dvou dětí mám jedno docela ráda. A to malou Lindu, která mě naprosto zbožňuje (jsem pro ni něco jako bohyně ) -_-...

Po těch...skoro třech týdnech, jsem se vydala na malou opalovačku na Koupaliště v Ostrově. ^.^


Ten pocit, když tam pokaždé potkáváte ty samé lidi.
I přes to, že na mě asi zase něco leze, už mě nebaví být zalezlá doma a rozhodla jsem se, že během tohoto týdne už se pojedu i koupat a pořádně si zablbnout s kluky, kteří jsou moc milí a blázniví, a nebo s plavčíky, se kterými se člověk dobře baví.
Taky furt přemýšlím, co s vlasy... no, takže jsem měla vymyšlený STYLOVÝ sestřih, ale když jsem se nad tím teď zamyslela, až by to dorůstalo, vypadalo by to... dost blbě, tak jsem se rozhodla nechat ostřihnout akorát konečky a nechat to narůst. Poslední dobou to roste docela rychle a dobře.
Když by to rostlo tak, jako to roste poslední 4 měsíce, že nestíhám stříhat, tak to bude jedině dobře a do vánoc bych to mohla mít po/pod lopatky.

No Nic, popřeji vám dobrou noc. Chci si přeci jen ráno přivstat (ne kvůli BAP), kvůli velkému úklidu. Abych to stihla během dopoledne a po poledni se mohla věnovat už jen tanci.
To jsem taky zapomněla.
S jednou tou dívčinou, která mi tak moc přirostla k srdci a která je tak moc šílená jako já jsme se přeci jen rozhodli začít dělat cover dance. ^.^ Zatím to vidím tak, že to budeme dělat v počtu SHINee, tedy pěti lidí.
Taky jsem si našla taneční školu, kam se opravdu moc těším a budu doufat, že to budu stíhat skloubit i s učením do školy.

Abych byla správný puberťák, musím si postěžovat, že první polovina prázdnin utekla neskutečně rychle!
Tímto vám chci popřát dobrou noc,  pořádně užití druhé poloviny prázdnin.




Žádné komentáře:

Okomentovat