sobota 16. listopadu 2013

Prázdniny nám POMALU, ale jistě končí..( článek nalezen v konceptech)



22. srpen. Škola skoro za dveřmi.
Já strávila den v Karlových Varech s Kamarádkou, která za mnou přijela :) (dopisuji celkově za poslední 2 týdny)
Myslela jsem, že mě budou bolet nohy, neboť jsem celé prázdniny neměla podpatky a vzala si je po hodně dlouhé době. Zjistila jsem, že mne nohy nebolí! :D *bingo*
Ano, tvářím se jako naprostý kripl a idiot, ale to už se nějak dá překousnout.


Sbalila jsem si svá fidlátka a odjela do Prahy za kamarádkou.. za Michi!
Nemám pořádně co psát. snad jenom to, že jsme si řekli, že nepolezeme do obchodů a nakonec jsme prolezli všechny obchody s oblečením, které se nachází u Václavského náměstí. A že jsem ji moc ráda konečně poznala! ^.^

Co dál říct... mé vlasy prošli velkou změnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat