sobota 16. listopadu 2013

Znovu navázání kontaktu

Hlásím se vám po třech neaktivních měsících.
Nebyl čas, nebyla nálada, nebyla Majitelka blogu (ano, stále si mě někdo zabavoval) >.<""
A Tak bych vám chtěla zdělit pár důležitých informací...


Tak, právě jsem nalákala vaši pozornost....
... Proč jsem nepsala, má i další důvody...
Například ty, že majitelka blogu propadala z fyziky (tramtadadááá)
A celkově se jí nějak nedaří -_-
Je líná, na všechno kašle...
Ruch velkoměsta mě trochu rozdováděl a dojíždění mě zabíjí.
Přijedu domů v 17-18 hod. a člověk má co. Že by se mi tedy chtělo nějak učit...
Vstávat v pět (ne že bych si stěžovala...PFFF..to vůbec! )
ALE ALESPOŇ O VÍKENDU se chci vyspat! T_T
A ona je sobota a já už zase od sedmi vzhůru...
Proč? PROTOŽE UŽ NEUMÍM SPÁT DLOUHO T_T  Jsem unavená,ale MOZEK MI NEDOVOLÍ spát dlouho :C

Za ty tři měsíce jsem uskutečnila pár změn.
Například vlasové:
Začalo to barvou:

Pokračovalo střihem:


Ale čas plynul a Vlasy se mi zase pomalu,ale jistě vrací do mého původního stavu -_-
Aneb zničené a světlé vlasy...to jsem prostě JÁ....
(tato fotka je z páteční (15.11.2013) cesty domů...tedy aktuální stav....
zdroj:instagram)

Více těch změn je vidět na Instagramu, nebo na mém facebooku...
Už píšu jak takové ty celebritky,.... měla bych to rychle zahnat.
Fuj...
Dále, Posledních pár týdnů bylo opravdu složítých, co se týká takových těch dívčích záležitostí, jako jsou muži.
Zamilovaná, ublížená, šťastná, nešťastná, složitá, zmatkař, a tak dále...
Momentální stav: Zadaný/á !
CONGRATULATIONs!
 Mám přítele a jsem šťastná :)
Přítele, se kterým nám to drží! :)
Tedy, až na to, že je to sebevrah (nebo alespoň má sebevražedné sklony...)
Ne, neřeže se do žil, ne netopí se v bazénu, ne neškrtí se na provaze a VŮBEC neskáče po střechách, z obrubníku na obrubník, a tak podobně.
(chvilka napětí)
Provozuje Parkour...
 
(udělala si hodinový výlet na nákup.. maminka poručila (y) )
kde jsem skončila...?
Jo! Provozuje Parkour a jednou chce dělat pilota... pilota stíhacího letounu...
další důvod, proč říkám, že má sebevražedné sklony... :(
Víc napíšu zase jindy.
Užijte si víkend, ve vyhřáté postýlce! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat