čtvrtek 19. července 2012

Milý deníčku....

Dnešek? Absolutně utahaná.
Prošli jsme se po kolejích,na přehradu,na náměstí až k Roxy.
Dnešek byl zase plný zvláštních úkazů a hlavně nás dvou.
Ani jsem nevěděla,že jsem tak fotogenická. a co teprve Roxy!
za dnešek vznikly i velmi,velmi zajímavé "frustrující" fotky.Myslím si,že dnešek se opět vydařil.
Bod první:Megačéé čalagááá
Bod číslo dva:Bum šaka laka......
Bod číslo tři!:.Bum Klap,bum,bum klap....
...
....
.....
.......
Ano,jsem natolik líná,abych něco psala xP
Přeji pěkný,pozemský večer s mojí oblíbenou skupinou B.A.P.
:))
I když jediné co byhc mohla napsat,ještě aby jste taky něco věděli..
JSEM NEJLEPŠÍ ;DDDDD














<~~Moje Maličkost




                   Roxy~~>                                     












Žádné komentáře:

Okomentovat