čtvrtek 30. srpna 2012

Co můj šatník vyplivne!


Musela jsem probrat kompletně celou skříň! -_- bože,to je pro mě vážně za trest...
a když tak hledáte a zkoušíte nějaké kombinace,vzniknou z toho docela zajímavé matlaniny. co myslíte?


Ale i tak.dlouho jsem nezapisovala a tak napíšu něco málo z posledních dnů.
Předevčírem jsem konečně byla venku s tou mojí sestřičkou! :) včera měla zkoušky... a já volejbal...upřímně.. myslela jsem,že umřu. -_-
ale kolektiv je docela fajn! :)
Taky mě vytáhl ven jeden můj dobrý OTAKU kamarád .. a no.. pořád si nejsme jistá jeho city.. vypadá to,že mě chce >_> hmmm.
ale to už asi 3 roky...
bojím se jenom,že bych mu ublížila,stejně jako jiným lidem,kteří si se mnou někdy začali.. -_-
no nic. jdu projíždět Lookbook,Polyvore,Facebook a Twitter.
Běžný ... vlastně konečný den prázdnin.

Žádné komentáře:

Okomentovat