čtvrtek 23. srpna 2012

Grep vs. Citron!

U mě vede jednoznačně Pivko cool citron!
ano.. -_-
Má kamarádka by se zase přiklonila ke grepu -_-.no on.. není špatný... ale i tak...
(Jsem na tom fakt s nervy mizerně,když už píšu články o tom,jaký mi chutná pivko)
V jednom dni rozflákat hubu jedné pipce, která je strašná chudinka,jelikož MOJE nejlepší kámoška(ta se kterou se hádám o pivu) se na ní už taky v podstatě vy*rala! ale proč? protože je to kravka..

Tak dobře..přiznám se..Grep mi taky chutná (odvádí pozornost od svého vzteku)
Dobře..po vypití dvou těchto flašek jsem byla úplně v pohodě ( dobře,z těch nervů jsem zase v sobě měla 9 cigaret)  A SERE MĚ TO! -_-
Proč? Protože jsem nekuřák a z nervů dělám blbiny! jo jsem blbá,že to řeším cigaretami. -_-
a večer najednou ještě lepší!
Kamarádka se vrátí domů a hned mi píše :33 těším se,že se pochlubí,co vše se dozvěděla na Březové. A CO SE NEDOZVÍM!
Ta dáma na Březové ví o tom,co se děje v Ostrově mezi mnou a Yuki!
no Wualá!
*čumí jak krysa a jde pro hadr,jelikož další flaška Zlatopramenu cool Lemon spadla na zem*
JÉÉÉ! NOVÝ GOOGLE NA BŘEZOVÉ! aneb zeptejte se Šolinky. ta ví všechno!
NO nic... nebudu na vás házet svoje negativní nálady.
Napsala jsem krásné zprávy do té chujoviny Cosplay teamu,té dívence,kterou miluju sms(a věř mi,že to tak je.. a není to pro mě lehký..ale DOKÁŽU TO..TAK SE KURVA TAKY SNAŽ!)



Žádné komentáře:

Okomentovat