úterý 21. srpna 2012

Memories

Chybí mi koně!
Tolik se mi po nich stýská. jezdila jsem.nejezdila..jezdila.. bože, tolikrát jsem přestala.
Mamka mi to chvilku schvaluje,pak zase ne-kvůli škole-prý se vždy zhorším.
NO a? ona moc dobře přeci ví,že ty koně miluji a já bez nich nejsem nic. je fakt,že Miluji KPop,ale ten mi nedokáže nahradit požitek z koňského hřbetu.
Miluji svoje kamarády a procházky s nimi,ale na ty si taky nemůžu sednout. Nemůžu se jim vyzpovídat,tak jako tomu čtyřnohému stvoření. Proč? Protože tahle osobnost si vše nechá pro sebe. i to největší tajemství zůstane utajeno jenom díky nim :)* Mám klidné svědomí,že se nikdo nic nedozví.
Ale to není vše pro co je miluji.
Tolikrát na mě kůň šlápl.
2x mě málem zabil.. dobře možná 3x.
Aneb vezměte si hřebce do volného prostranství,mějte sílu jako muška,protože Hafling vás v podstatě na sobě necítí a když vás strhne po zamrzlé cestě a uklouzne mu to. už se pak fakt jenom modlíte. proč? protože v tuto chvíli by se mělo zasednout,stočit do kolečka. jo,pokud se vám chudáček koníček nezakousne do udidla a nepádí si to vesele dál.
a jednou když vám je 6 a oni vás posadí na koně,který má temperament hodně posazený hodně vysoko. vy jste rádi,že jste rádi a trenérka se nasere, hodí po koníčkovi "kamínek",trefí ho a ten se zvedne na zadní. vy to nečekáte a letíte dolů. zničí vám to páteř a nemůže dobrý 4 roky sednout na koně a riskovat,že sletíte znovu.
Bylo to pro mě za trest!
Poté najdete stáj,kde jste jako doma. strávíte tam celé prázdniny a pak začne škola a... THE END.
"Zhoršila jsi se ve škole! jsi každý odpoledne ve stáji! pořád tam jezdíš jak idiot autobusem! je to zbytečně daleko! Najdi si něco tady!" Pořád se to opakovalo a tak jsem skončila. začala jsem být v kontaktu s koňmi jenom virtuálně.
Na koni jsem neseděla skoro rok. naposledy 29.října v Kobylé na Sergejovi a to jsem naposledy čistila,sedlala,mazlila se s nimi a jiné....
Milovala jsem tam koně jménem Oliver,líný,ale věrný učitel.

Byla jsme tam se svojí "sestřičkou" a tou skvělou holčinou jménem Janička(bylo to prostě Janišta)
S tou nejlepší trenérkou Kačenkou,která byla vždy velmi hodná (teda skoro vždy ;D)
Hlavně s ní vždy byla sranda v sedlovně. Je to ta největší puberťačka jakou znám! :D

Prostě vyjížďky jenom my tři holky. Byly to ty nejkrásnější chvíle mého života!



A děkuji Vám za ně!
         Jenom doufám,že se k mé životní lásce jednou dostanu natolik,že už mě od ní nikdo neodloučí!






Žádné komentáře:

Okomentovat