čtvrtek 2. srpna 2012

My Sweet home

Víte. mám sen.
až jednou budu dospělá,chci vydělávat pěkné peníze..
Postavit si domeček ve tvaru L.
Už 14 let bydlím v bytě 3+1 (Ložnice,malý dětský pokoj,ve kterém jsme dva,obývák a kuchyň s jídelnou dohromady).
Máme to tu krásně zařízené,což o to.
Obývák udělaný do starodávného stylu ;)
ALE! nejspíš se do 2 let budeme stěhovat. nejspíš do rodinného domku,poblíž Plzně. :)
Můj pokoj je spíše moderní,ale byla bych velmi vděčná za pokoj,který by vypadal trochu jako Tento:
Je to taková ta..vybledlá růžová,kterou mám na zdi i u sebe v pokoji(s kombinací se zelenou). Tento pokoj je ve stylu Moderním,až z něj cítím i to starodávné a to jenom díky barvám.
Když jde o Moderní pokoj,Líbilo by se mi něco takového....
ALE! ne s Britským Kobercem. Víte,ta Británie už je ohraná. dama bych si tam koberec s asijskou tématikou. nebo vlajkou Korei/Japonska.
Nálepku na zdi bych vyměnila za nějaký jiný symbol,třeba SHINee ;DD
to samé ten plakát za stolem.ne British,ale Asia.
Kdybych měla mít pokoj pro dva,vydupala bych si "spací" koutek takovýhle:
Je to světlé,prostorné,vypadá to elegantně a moderně.NIKDO by nemohl říct,že je to ošklivé. Ano. kdybych měla mít znovu pokoj s bratrem,tak tento.
Na okno bych si dala nějakou kytku. Mám ráda Fialky,tak třeba tu.
Nebo bych si udělala na venkovním parapetu řetízek a postavila tam Buxusy.
Nebo Kaktusy >_>
Kdybych někdy měla(což mít nebudu) velký pokoj,dala bych si tam takovéhle police. TO SE MI LÍBÍ!

Teda,změnila bych tam obraz(nebo ho tam radši vůbec nedávala),dala méně křiklavou barvu lampy(tohle je na mě moc X_x"),dala si tam obrázky s Yuki a MinRae.
Teda,mám knížek 10x tolik,co je tady na obrázku,tak nevím,jestli by to nevypadalo moc blbě.

Nebo bych tam dala nějaké pěkné fotky na zeď.
Mám v plánu dát na zeď buď nějaké nálepky s NĚČÍM,nebo nějaké ornamenty.
Např. Eiffelovo věž.
 Pokud bych ale nedala Eiffelovku,šla bych do čínských znaků,jako je znak Lásky,znak Tygra(moje znamení v čínském horoskopu),nebo štěstí.
 No,tož to je můj názor a styl bydlení! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat