neděle 19. srpna 2012

Nedělní budíček!

Nesnáším,když rodiče odjedou pryč a musím hlídat bratra!(dobře,který je stejně zalezlí o PC jako já xD)
Ale což. když vám v půl deváté u hlavy zazvoní telefon a vy si myslíte že je to budík a pak vám dojde,že jste si ho nenastavovali a vezmete to,aby se neřeklo
*le Já: nooo(zívnu)
*le mama: podívej se mi na počítači na....(no prostě na něco)
RANNÍ SHOCKING! T.T
Tak vám jdu na pc do obýváku a najednou on na zemi a místo něj tam jiný. Takový..divný... prý funguje i jako tablet. *w* Je to tichý,božský computer!něco jako tento obrázek... trochu jiný model..
nemá to bednu.. a je to mnohem méně náročné na místo.
má to totiž vše zabudované v obrazovce(proto je to trošku širší... cca 5 cm)
Taky si na něj našetřím :33* xD

 
Pak vám neustále prozvání bratr,který od vás sedí zhruba 10 metrů(protože dostal svůj vlastní telefon)!
Vy kvůli němu neustále vypínáte písničky,seřvete ho po telefonu ať už toho nechá a poté i za ním dojdete a telefon mu seberete.. ten vám udělá scénu,jak to poví mamince.. no však to znáte. rozmazlené dítě,je rozmazlené dítě.
Pak si pustíte naplno BIG BANG, aby jste neslyšeli mobil a ani volání od vedle(někdy má zamykání dveří svoje výhody) >_>
(právě kolem domu projeli hasiči X_x"" HOŘÍxDDDDD)
(a právě teď druhá Tatra.... X_X") asi pořádný požár co? *povídá si s medvídkem*
O DESET MINUT POZDĚJI
Prádlo mám pověšené,přijdu domů a na mobilu 4 nepřijaté hovory...
BRATR!!!!!!!
Taky tam nesnášíte sourozence >_<
Pak mi zavolal Wulf (Pavlíček :))* ) Slovák :PP*
a je strašně milý :3

Žádné komentáře:

Okomentovat