úterý 14. srpna 2012

Shoes II.




Zase jsem se zakoukala do botiček :33!

Kupujte! ALE MĚ!
Ale jak tak na to koukám,můžu pouze slintat.
Proč?
Protože stojí většinou přes 100$!!"(+/-)
Ale nebojte....jednou některé z nich budu mít! :3
P.S.Kochejte se!
Ale aby to nebylo jenom o fotkách,tak vám k tomu něco málo i připíšu. můj názor a můj styl!

Toto bych brala na 80% k šatům šedé barvy,myslím si,že by to vyniklo opravdu velmi pěkně!
   Dalo by se říct,že k džínám se toto vůbec nehodí(podle mne),jelikož to nevynikne. Nevyzní ta

   obyčejnost,až z toho přeci jenom jde něco zajímavého.

Toto? Absolutně super k džínám a volnému triku,ze kterého kouká jedno rameno (hmmm :3)
Vysoký "podpatek"(klínek) dodává botě elegantní,ale zároveň pohodlný efekt.
:

Perfektní ke kraťasům a volnému svetru. Nejlépe černé/šedé barvy,která ladí s botami. Kraťasy džínové(barevné to NIKDY nezkazí)
:

Absolutní perfekt na podpatku.
Podle mě nejlepší s džínami a "vytahaným" tričkem! 
:

k Večerním šatům(ale jen vyjímečně)
Spíše k úzkým džínách!
 
:
v těchto botách se nebojte ukázat nohy! Krásné k džínové sukni/šatům. 
:
Víte,tyto boty jsou hodně podobné třetím odshora. Tudíž na ně mám stejný názor jako na předchozí.
:
(Fotky jsou z TÉTO stránky)




A tyto botky jsou ze stránky,ze které jsem již přidávala fotky.

Stonned - Black main view


Alta - Black main view
Demi - Grey Suede main view
Adnee Studded - Black main view
Love You - Pink main view
(Fotky jsou z TÉTO stránky)

Žádné komentáře:

Okomentovat