neděle 26. srpna 2012

Znovuzrození



Tak!
Je před námi poslední prázdninový týden. to znamená:
1.začít si nařizovat budíček,abych byla toho 3. schopna vstát ráno do školy. musím tam být už v půl 8! -_- zabijte mne... čeká mě totiž poslední rok na základní škole.
za 2. Dostat se zase do formy,než začneme mít tělocviky a jiné. to se = začít běhat.(Např. dneska jsem od našeho domu,skrz pohádkový les a ke kurtům měla čas 15:10 a to není vůbec zlé.)
za 3. byla jsem se rovnou podívat na volejbalových kurtech a byl tam zrovna strejda,tak jsem se s nim domluvila( i s ostatními) a začnu hrát volejbal... ZASE :))
Jsme jako znovuzrozená! vracím se k mému prvnímu POŘÁDNÉMU sportu :)(nemluvím o závodním plavání)
za 4. začínám mít strach z toho,že se blíží období,kterému se říká poslední rok.
poté talentové zkoušky,... přijímačky.. bude to ještě hodně zajímavé.
Jsem čím dál tím víc unavená. To bude tím stářím! -_-
za 5. udivujeme mě,že si ostatní stále nezvykli na to,že JÁ už jiná nebudu.
chtějí ze mě udělat namyšlenou,holku(dobře,to možná trochu VÍC...jsem)... nebo vlastně.. chtějí,abych byla stejná jako ostatní. Kouřila,pila snad i fetovala! -_-
Ne díky. :) Já radši SPORT :P
a v tom jsem jako jediná holka ve třídě vyjímečná! :)
V tom,že já sportuji a ONY ne.. kluci..jo pár by se jich našlo :P
no co.
Životu a štěstí zdar. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat