pondělí 24. září 2012

Psy-Psy-PSYCHO!!!

Místo učení pořád vysedávám u pc a snažím se učení vyhnout.
*povzdech*
No..měla bych se sebou něco dělat...
Jsme na tom fakt špatně! -_-
Martin... byl ZAPOMENUT a já se zaměřila na kluky své "Věkové kategorie"
Stačí,když řeknu,že s kluky jsem na plavání? :)
Jsou to tito dva kluci na fotografii vlevo.
Jsou to dvojčata. Nevypadají,že? :D


Ten v Oranžovém tričku mě láká.. a přitahuje,ani nevím čím.
Přitom Ondra je...
Oni oba jsou...
Skvělí..
Ale co nadělám ;)
Uvidím,jak se vše vyvine.
Je tu totiž ještě moje "BF" Terezka( (ta,které vykukuje jedno oko :D)
Té se líbí Ondra (Bílé triko) a to ne chvilku! ale už pěkně dlouhou dobu.
Ach jo..
S vámi kluky je to těžké.

<~~Ale článek nese název Psycho...(ano,můj milostný život je Psycho), ale na tohle to nemá!

Žádné komentáře:

Okomentovat