sobota 6. října 2012

Fotografování se psy!

Hele! koukej! koukej!
Strašně mě baví fotit...
a když už jsem nemocná... není co dělat a ták. ^_^
no zkrátka a jednoduše.. našla jsme fotky,co jsem nafotila a začala si s nimi hrát a upravovat je :)
a třeba tohle (SI MYSLÍM) se mi docela povedlo :)
Jak fotka.. tak úprava :)
nemám teď peníze na to,abych si pořídila      zrcadlovku apod.takže mi musí stačit můj malý
,milovaný foťáček co mám.
a ZATÍM(musím zaklepat) slouží!

A ještě mi nedávno psala kamarádka.
cituji: "Proč jsi mi neřekla,že máš pejsky?"
Proč bych to někomu měla říkat?!
Kdyby se mnou šla ven.. viděla by,že je většinou beru s sebou.. -_-
..
Máme psy idioty! :D
<~~Třeba zrovna tohle je 50 kilový pes,který má proti tankové sliny! :D
.. Máme ho teprve... 3.rokem?
Když jsme ho přivezli..takové miminko,že jsi o vzal do jedné ruky. a teď? :D

A nebo máme i menší zvířátka.
Jednoho netopýra a jednoho vykrmeného chlupáče(který je zrovna tady chvilku před stříháním :D)
Ne,samozřejmě si dělám srandu :)
Ten černý( Krysařík ) neposedí,nepostojí a neběhá po čtyřech jako normální pes. :)
On totiž chodí pouze po předních..














A ten druhý?
Ten si prakticky ustele kdekoliv.
Uklízíte? Dávejte pozor na psa!
Vaříte? Pozor na koš!
Jedete pryč(necháte ho doma samotného)? Zavírejte dveře.
Proč?
no protože je na některých místech oškrábaná zeď...
KILL HIM!:D

Žádné komentáře:

Okomentovat