úterý 16. října 2012

Sladká BOMBA!

Každý si pod pojmem 'Sladká BOMBA' představíme něco jiného.
Já si teda představím ČOKOLÁDU! 
Vše co se týká čokolády.
Moje sestra by jsi představila Gummi Medvídky,nebo pralinky. (to kvůli alkoholu,už jí leze na mozek)
Ale já? Moje závislost...!
Co se týče čokolády,
Milka.... TA Z ALPSKÝCH HOR ! Ta fialová kráva :3
jo,tak ta mi nevadí.

VÝROBA ČOKOLÁDY MILKA
Čokoláda je podle mě, už od doby,co jí vynalezli, ta nejlepší perlička na závěr dne.
Výroba DOBRÉ (ne-li výborné) čokolády dá mnoho práce.
Sice o tom nic nevím,ale tvařme se,jako že jsem EXPERT. O.K.?

  • Čokoláda je dnes pro mnoho lidí součástí každodenního života.
        Kousek čokolády jako zákusek, oříšková/mandlová čokoláda  k odpolední kávě nebo bonbon                jako sladkost pro naše mlsné jazýčky před spaním.

    Jak vlastně čokoláda vzniká?! Toť otázka....
    Začíná to sběrem kvalitních kakaových bobů... a víc vám neřeknu,protože víc nevím a krást články z jiných blogů opravdu nechci.
    Tak co... Dostali jste chuť? :'3 Protože já tu slintám naprázdno.


    A CHUŤ MĚ UŽ ZASE PŘEŠLA.. -_-


    VAŠE WOOKIE! :'D


Žádné komentáře:

Okomentovat