neděle 4. listopadu 2012

Dear Jesus....

Milý Ježíšku.
Letos jsem byla MOC hodná.
Rodiče ze mě měli POŘÁD velkou radost a za celý rok jsem nedostala jediný pohlavek...
Moje známky vždy byly na úrovni premianta a NEBYLA jsem líná se učit.
Nosila jsem samé jedničky a moje učebnice a a sešity byly řádně zabalené v pevných obalech..
Dobře.
JASNĚ ŽE KECÁM!
Letos jsem byla horší než ďábel.
v létě jsem byla několikrát nenáviděna svými vlastními rodiči.
Nenávist pokračuje i během školního roku.
Ano,je to kvůli mým lžím,blbostem,pozdním příchodům,drzosti.
no,já myslím,že to nemusím vykládat.
Říká se,že nás celý rok rok bedlivě sleduješ a podle toho nám pak nadělíš dárečky.
Takže milý Ježíšku. Letos nebudu náročná.
Chci pouze.. no vlastně..
Nevím co chci...
Tak píšu,co si přeje každé NORMÁLNÍ dítě.
I-phone,tablet...
...Snowboard, a svůj vlastní velký pokoj...
Ne..dobře to přeháním.
I když ten pokoj by jsi mi do konce školního roku mohl splnit ^_^
(víme jenom my dva...viď Ježichu )
Prála bych si PÁR korunek,abych si mohla koupit nějaké super EXTRA BOMBARĎÁCKÉ boty!
třeba takové:


do civilního světa  puberťáků by se mi hodily nějaké pěkné tenisky...
tak třeba takové:

... no..pak nějaká ta SUPER bunda(nedokážu si na netu vybrat..takže to pak vyřeší obchod..že?..DÁŠ MI NA BUNDIČKU PENÍZKY...že jo!) *škemrá*
CHCI PROSTĚ VŠECHNO,co si rozmazlené dítě jako já může přát! :D
Tvoje Malá,roztomilá,nevinná Wookie!

Žádné komentáře:

Okomentovat