pátek 2. listopadu 2012

První oplakaný úraz

ano...dnes je 2.listopadu rok 2012.
a ano.já ZÍTRA měla odjíždět na závody,kvůli kterým jsem tak dlouho trpěla na nervy...
proč říkám měla...
ANO..dejte mi v bazénu půl hodiny volna a já si mezitím stihnu "narazit" lopatku o tobogán...
když asi po 2 dnech bolest přešla... dneska se to objevilo znovu..ale intenzivněji..
křuplo mi v té lopatce!!! Ale takovým způsobem, že jsem přestala cítil i kus levé ruky,půlku krku a bodlo mě pod srdcem tak,že jsem myslela,že mě klepne...
Bolí to tak..že. *nadechne se* že jsem se ve škole rozbrečela...
Ano..ležím v posteli... píši tento článek jednou rukou.. a jsem ráda,že jsem ráda...a pořád si říkám: "Co nejmíň se hýbat," ale v mém případě toto dodržet... FUJ.
Je to pro mě za trest..bolí to jako čert..
dobře..jedny nervy bychom měli z krku(i když mě Mrzí,že na závody nejedu :(( )
Ale přišly na řadu jiné nervy...UČENÍ.
Ano.. předevčírem jsme měli ve škole : "Burzu škol"...moc mi to pomohlo a já si na 100% vybrala školu. ^_^
No...ale i tak... to byly další nervy..
a přichází na řadu SCIO testy...
UČITELÉ NÁM O NICH NIC NEŘEKLI!
Ano... přišla s tím spolužačka,že to četla na školních stránkách..
HA-HA...
A učitelé nám nic neřeknou!
Takže,bych se měla podívat na učivo za poslední 4 roky...
na VŠECHNO učivo..
takže si užívejte volna,pokud to už máte za sebou,nebo na to máte ještě čas...
...Vaše Wookie

Žádné komentáře:

Okomentovat