pondělí 12. listopadu 2012

Výlet

Jsem utahaná jako kotě...
Dneska v 7 ráno jsem honem rychle běžela na bus,který pak stejně jel až v půl 9 -.- .....
Ještě k tomu jsem chytla nějakou autonehodu,tak mé cestování se poněkud PROTÁHLO( o jednu hodinu!!! )
...takhle jsme přijela ve tři-čtvrtě na 11 na autobusovou zastávku v Plzni a rychlým tempem se vydala do Plazy ( v tuto chvíli pouze jako návštěva toalety  xD )
a upalovala do Práce ke svému nevlastnímu otci..zašli si na super oběd. a já pak měla SPOUSTU času :3*
A tak jsem prolezla všechny možné krámy,až jsme si vybrala super tričko a džíny.. :33
a na BOTY už mi nezbylo .. -_- a že se mi jedny líbily požehnaně..
a Kabáty..? huu xD z těch cenovek se mi oči protočily!

V rovné 2 hodiny jsem čekala před Plazou na Akio :33 (Tak jsem jí konečně viděla!)
nějak jsme se zapovídali,zašli na jídlo(které zaplatila :CC)
a pak šli k ní...
no..MALINKO jsem se u ní zdržela Q.Q
Vyfotila se s ní,alespoň na webku,


No,a taky jsem si samozřejmě musela vyzkoušet paruky(a protože jsem si tak trošku připadala jak namalovaný chlapeček s touto parukou,tak to sem hodím :3 ) xD



Ale abych se dostala k hlavnímu cíli tohoto článku...
Jela jsem se podívat na školu...
POA(Plzeňská obchodní akademie)...
Tato škola vypadala suprově.. a pak......PŘIŠLO ZKLAMÁNÍ...
Mám pokaženou náladu a... s nikým se nebavím,protože...jsem si opravdu myslela,že už mám školu vybranou,ale asi jsme se spletla.
Vaše Wookie...

Žádné komentáře:

Okomentovat