sobota 16. března 2013

Friday in Carlsbad

Co si budeme povídat. začalo to katastrofálně ( školou ) a odpoledne jsme zakončili společně s Minrae na procházce po trase Kolonáda<->Pupp.
MinRae na mě ve Tři hodiny počkala u knihkupectví na rohu tržnice ( původně tam měl být sraz ve dvě,ale TROCHU nás ve škole zdrželi)
Koupili jsme si kafíčko a vyrazili k pramenům a vřídlu. Co si budeme nalhávat. Cestou je plno krásných(drahých) obchůdků a my se zastavovali především u zlatnictví a obchodů, kde na nás koukaly kabáty. Tak jsme si obě představovali, jaké by to bylo, kdybychom mohli to nebo ono koupit své platonické lásce ^_^
Já si umanula,že chci do Obchodu s názvem Baťa, a tak jsme šli do Bati. Já si vyhlédla sakra super boty :3

takže až budou zase zbytečné penízky, tak si pro ně bez pardonů jedu.
Taky ten deštník, který stál pouze 3 tisíce. :D Min mi básnila o Kachně.. tak já si vyhlídla Koně nebo psa.. >_>
Taky plno krásného oblečení..
prolezly jsme mnoho obchodů.
A slibuji,že takový den zopakujeme,až bude větší teplo...
Abych nezapomněla...vlezl jsme do Čínské restaurace, kde byl Vietnamec připomínající Kaie z EXO (teda alespoň podle MinRae -_- )
Mějte se sladce děti moje
Wookie!'

Žádné komentáře:

Okomentovat