pátek 1. března 2013

Tak...že jsi to ty! :P


Hele,nebudu nic říkat..ale musím se pochlubit...asi jsem se ještě nechlubila.
Že jsem prakticky "vlastnila" koně..páč jsme se o něj neustále starala a byla s ním pořád..
Ale co je horší...Byla to totiž Barunka:
(fotka z roku 2010)
 

No a co si budeme povídat..už je to tři roky zpátky..
Já i Ona jsme vyrostly :)
a jsme už velké slečny :) (teda ona o deset let mladší)

...Ale objevil se tu malý zádrhel..
Barborka je oblíbenec více lidí (v poslední době) a mám z toho depku..a já se NECHCI DĚLIT!
A tak se tu objevil Dakar (Barobrky o tři roky mladší bráška.)..tedy ještě hříbátko,ale miiluji jeho držtičky!♥
A .....začínám přemýšlet o velezradě.... a to,že si "přivlastním" právě Dakara..

Blázínka,kterého mám vyfoceného, ze zásady, pouze v případech,kdy dělá držky.
♥ Miláček :'))
Pořád má hříběcí tělíčko :)) :P




Ale abych neynechala Koníka,který tyto dva stvořil..tak to je (momentálně už valášek) Tonda :)

Takže vás teď budu spamovat i tímto způsobem..tak si nestěžujte!

Žádné komentáře:

Okomentovat