čtvrtek 4. dubna 2013

No dobré ráno

Nenávidím ten časový posun. Člověk si na něj těžko zvyká...
Pak to dopadá tak, že usíná ve vyučování, či nevnímá. ( v lepším případě )
u mě to je to usínání. zrovna dneska na dějepise. mno co, ono to je taky proto, protože mě dneska v té škole opravdu nebavilo. Z pěti vyučovacích hodin jsem měla dvě hodiny matematiky a dvě hodiny dějepisu. ( Měli jsme trošku překopaný rozvrh )
+ když venku mrzne a to máme PRÝ 4. dubna -_- Asi už rozumím co Mayové mysleli tím, že bude konec světa. v lepším případě konec Mayského kalendáře. DECEMBER FOREVER. Venku je několik posledních týdnů v mínusu a já se vždy těším domů, až ze sebe sundám těžké, teplé oblečení a zasednu s čajem k notebooku. + mé ospalé stavy občas způsobí momenty jako třeba tento:


Ano, prosím. Moje DNEŠNÍ reakce, když jsem uviděla postel.


Poté, co mě učitel "probudil" jsme vytáhla papír a na celé dopoledne se zabavila.
Není to žádné umělecké dílo, ale asi mi upadne ruka z toho psaní. Q.Q
Včera jsem zjistila, že je nový projekt ve stylu : We Want B.A.P in Czech.
no, za zkoušku nic nedáme.. ^^ nemyslím tím, že chci, aby B.A.P byli přímo v ČR, ale do Evropy se podívali. :) ^_^
no jo no... holt, se občas stává. :D :)
...Právě jsem si udělala čajík s mlékem, pro bratra čaj malinový...celou konvici! ^_^
P.S. taková odpoledne bych si mohla dělat častěji. :3 hned je ten čas strávený u svého malého, výkonného notebooku lepší. :D

No a jdu si stáhnout Gejšu a než se to stáhne, tak si jdu s bráškou hrát, abych si napravila u maminky reputaci.
P.S. omlouvám se za dlouhou pauzu. víc se toho opět dočtete na K-copy style a pak na blogu Minrae, kde je též článek týkající se našeho společného víkendu. :C
Děkuji vám a přeji krásný zbytek dne.
Vaše Wookie

Žádné komentáře:

Okomentovat