čtvrtek 2. května 2013

Rychlá smrt? no problem.

Jak mě zabít? Zde máte lehký návod
1. Nechte mne si přispat.
2. Pošlete mě brzy spát
3. Já spát nebudu. Budu celou noc strašit a ráno budu vyhnána do školy.
4. Dejte nám místo volné hodiny, kterou máme strávit venku a na obědě, hodinu matematiky.
Ano, skvělé učit se 8 hodin bez přestávky :X
První hodina-Anglický jazyk- píše se velký test. Ano, jak ho napsat bez stresu? Pište si celou dobu sms a testu se vyhýbejte co nejdéle, než vám to někdo vedle vás dá opsat.
Druhá hodina- Zeměpis- Ano, prezentujte čtyřiceti stránkovou prezentaci, kterou jste tvořili ještě o půlnoci předchozího večera. Popište přesně kde co je a URČITĚ začněte každou větu: "Tak tady je....; Tady vidíme....." Ano, náš učitel mě za tyto začátky přímo miluje.
Třetí hodina- Dějepis- "Kdo to je?"; "No, to je...Winston Churchill.";"HMM.. A toto?"...Ble,..obličeje a Anglická jména není moje silná stránka, ale zajímavé bylo, když se tam ukázal třeba Isoroku Yamamoto, tak jsem věděla!
Čtvrtá hodina- Matematika- Ano, nachystala si na nás test. strávila jsem u blbých pěti zadání celou hodinu. Připadám si fakt ÚPLNĚ blbá! Vlastně vím, že to mám z poloviny špatně. Vzorečky nebylo moje kafe nikdy....Od zítra začínáme se základy účetnictví, což mne baví a hlavně budu mít základ na svou budoucí střední školu.
Pátá hodina- Přírodopis- Ano, také není moje kafe a už vůbec ne k kontextu jako jsou Prvohory, Druhohory a ty latinské názvy mi opravdu neříkají ani písmenka patřící do abecedy.
Šestá hodina- "volná" hodina- jo.. volná hodina strávená na hodině matematiky, co víc si přát. ne?
Sedmá/osmá hodina- Grafika- Jo.. koukat do nudných editorů, se kterými umíte vše, co potřebujete a dělat neustále podle zadání. HAHAHA..NO -_-
Ale co, doma jsem se pustila do pečení perníku. Původně měla být prošívaná deka, ale nějak to padlo. Asi na to nebylo ta správná nálada.
Abyste si nemysleli. Vznikl úplně normální perník, to jenom TOHLE ~~>


~~> je lehce upravený kousek perníku, který měl vyvolati dojem, jakoby to byl ten nejkrásnější perník, jaký jsem kdy udělala.. HAHAHA.. taky že udělala!
Můj Bráška se také pustil do zdobení.

Mno... nazval to jakýmsi dortem.. ehm..
Už vás nebudu dál otravovat svými kecy, pusťte si televizi, já se jdu učit Německý jazyk ( ano, dneska toho učení bylo opravdu málo )
Takže se tu mějte
Wookie! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat