středa 1. srpna 2012

~Style Dreams

a Víte co? Po dnešku mám vážně dost! unavená,poštípaná(na louku v balerínách můžu jít fakt jenom já)
NAVÍC! jsem teď týden strávila v přírodě..(na chatě) takže jsme pokousaná,až běda!
v Pátek mám odjíždět do Itálie a najednou mi volá táta,že mu vykradli auto!..Bomba ne?
Ale radši NO STRES!
Dnešek jsem opět strávila s Roxy(MinRae).
O něco bych vás ráda poprosila...moc lidí už mi Temi,nebo Manaa neříká.. a skončilo to na korejské přezdívce Je Wook a příjmení Lee...celek Lee JeWook...JASNÝ? x33
Lee kvůli Taeminovi >_> Chápete ne? xD
Ale co.. tento článek má název ~Style Dreams....tak jak bych začala.

  • Za boha nemůžu sehnat tyhle zatracený Cvočky! měla jsme jich tolik a protože jsem s nimi neměla co dělat,tak jsem se jich zbavila. a zrovna TEĎ je akutně potřebuji!Docela ráda bych si je takto nacvakala na džíny,které se mnou byly,když jsem propadla KPopu! :33

Až bude splněn předchozí bod,budu shánět něco víc šik a něco víc IN,jsem ráda středem pozornosti a myslím si,že pro holku jako já,by se i něco takového hodilo. Alá styl Girls Generation! :33

  • Pokud mi zbyde čas,pustím se do shánění něčeho takového :P Bylo by fajn se v tom našem malém městečku promenádovat v něčem takovém! :D
    Lidi by asi hodně koukali, i když je fakt,že bych to nosila třeba jenom od velkoměsta,nebo na škodu. teď by se to u mě moc nechytlo.


Víte, v tom mém městečku by se chytlo možná tak toto
↓ 

A Upřímně si myslím,že i na to by lidi koukali blbě. u jenom to,když si vezmu průhledné brýle(ty co se dnes nosí),tak na mě čumí jak na totálního Idiota. Tak mi řekněte,co jsem to za národ...
Nebylo by lepší,kdyby si každý nosil to,v čem se cítí nejlépe? I kdybych si na hlavu nastříhala toaletní papír,tak ostatním to může být ukradené :))
 To je hned samé:"Co to má na sobě?" "Jak to může nosit" "To si snad dělá srandu" "Hihi,koukni... Vypadá jak Idiot!"
nenadělám s VÁMI nic :P
Tyto Brýle 
Good Luck in your Life!








Žádné komentáře:

Okomentovat