čtvrtek 2. srpna 2012

Thursday-Jak strávit den.

Víte jak se tráví čtvrteční prázdninový den?
Začnete tak jako já.
  1. Probudíte se v 5:30 a nemůžete usnout,tudíž si vezmete konverzaci Korejštiny(kterou mi vypůjčila má milovaná MinRae) a začnete se učit "abecedu". Jelikož si z toho chcete zapamatovat co nejvíc,vezmete si malý sešit a začnete si to tam všechno pěkně přepisovat. Protože Min mi řekla,ať se fráze neučím. Když jsem se zeptala:"Proč?",odpověděla mi:"Jsou to kraviny,co tam píšou,"
    A tak to ukončila.
         Po dobré jedné hodině rozespalého učení odložíte konverzaci na noční stolek a znovu si lehnete,než vás vzbudí rodiče,kteří vám oznámí,že musíte hlídat svého mladšího bratra. Tím mi přiskřípli tipec. Plány,které jsem měla s Min spadli a já zůstala zavřená doma.
  2. Když už jsou vaši rodiče pryč,zapněte svému sourozenci počítač,on se zabaví. vy si zatím udělejte snídani,zapněte pc,udělejte čaj(já si dělám černý s mlékem) a zavolejte své nejlepší kamarádce.



3. Pište si na blog články,smějte se každé fotce a hledejte oblečení,tak jako já.
Pak si zveřejňujte vše,co chcete. Třeba Oblečení:

Nebo Poslouchat KPop:                                                 A Dokonce k tomu najít i MEME















Pak už jenom otvíráte soubory,které vám postupně přicházejí na Skypu
Postupně se smějete starým vtipům.
Starým hláškám Celebrit.
Opilým celebritám
FUNSCREAMING!!!!~~>KISS!!! xDD
Buďte venku a neseďte u pc jak já,protože mi doma nic jiného nezbývá...
Pokoj je uklizený,Bratr spokojený. ..
Oba jsme spokojení. :33

Žádné komentáře:

Okomentovat