neděle 16. září 2012

New Family

Víte,jak krásný je pocit,zase patřit do nějaké party (rodiny) aniž byste se museli vnutit?
to oni mě vzali :)) sami od sebe :P
teda napsala jsem zase že?
Ne..tohle je poprvé,kdy jsme celá parta jedna VELKÁ RODINA.
Kluci,Holky,trenéři,trenérky...
Ty Akce...
Jsem tak chvilku a už jsem s nimi podnikla Jesenici, včera jsme byli na řece...teda "Hlídali" to tam.
Příští sobotu nás čeká Plešivec a lanové centrum :P
TĚŠÍM SE!

Také je krásné, když někdo napíše vám a myslí upřímně,že jsem jeho kamarád. :')
V mém případě kamarádka.
že někdo,kdo vás popadne za ruku pokaždé,když se chystáte nastoupit do autobusu,tak vás zatáhne ta část rodiny zpátky a poprosí vás,ať ještě nejezdíte.
za půl hodiny se to opakuje..
pořád dokola...teda asi po hodině a půl jsem se tam odtud konečně vyhrabala a do toho autobusu nastoupila.

Je krásné,když vám někdo napíše,že se těší na den strávený s vámi.
Když vám někdo řekne do očí,že je rád,že vás mají v družstvu/v dráze/oddíle....a podobně.
Když vám někdo řekne,zavolá,napíše sms kolem půl 2 ráno,že už se nemůže dočkat,až mě shodí z lanové dráhy :'D (potěší, nebo ne? :D)
No nic....
mě teď čeká učení,aby se ze mě taky mohl stát "Gymplák" ,jak říká můj otecko :'PP.
Ano,podávám si přihlášku na gympl do K.V. a do Plzně. :P

Teď se mizím učit a vy si tu vymývejte mozek tímto! 





Žádné komentáře:

Okomentovat