neděle 16. září 2012

Sobota na nohou

Byl to .. pěkný den.
Poznala jsem konečně tu holku,o které jsem toho tolik slyšela.
Jmenuje se Terka Malimánková a je to..asi bych měla říct.. nejlepší holka na plavání?
Bála jsem se,že se s troskou jako já nebude bavit. a nakonec? se mě snaží překecat,ať jdu na střední na gympl,že budeme spolu.. a že jsem fajn a podobně.
ano.. ona je také hrozně fajn ^_^
myslím si,že jsme si s ní sedla asi nejlíp ze všech holek z plavání.
Možná ještě Hanička a Maruška,ale ty se nepočítají do volného času ;D
za celý den bylo několik případu,které nebyly zrovna 2x nejpříjemnější.
nu což..

Otecko se pak obětoval a kvůli našim zkouškám pro vzs  a nechal se pomlátit lany,provazy,pytli,
aj.

 Ano... i já se připravovala na zkoušky...
bohužel jsme to jeli i na ostro,ne jenom cvičně :P

Docela mě udivilo,že i tak malí lidé,jako my,utáhli 2 človíčky najednou. :D



Lano bylo ledové a mít v ruce 25 metrů nacucaného,ledového lana nebylo nic moc příjemného..


Být celou sobotu na nohou a večer si dát zasloužené pivečko je fajn. jenom ty nohy by měly být pro příště asi ocelové,aby mě tak nebolely :D

Pokud by byl někdo z Karlovarského kraje....
a chtěl by být v našem... oddíle.
má smůlu.
Kapacita bazénu je myslím pro 32 lidí..
My to MALINKO přetáhli.
je nás tam jenom 57 ^_^ :DD
Enjoy,people...

Žádné komentáře:

Okomentovat