středa 5. září 2012

Shoes III.

Mám po celkem dost náročném dni a myslím si,že mám právo na odpočinek.
Škola,zubař,bratr, "volejbal" , běh , další volejbal a ještě cesta domů ... byla pěkně zaběhnutá.
Ještě lepší je to,že jsme se asi přecenila.
Bolí mě apendix ,ale mamce to říct nechci.další starosti navíc.
začínám mít nejspíš křečové žíly. no co,akorát si tu stěžuji na sebe.
Musím pochválit Min,že se do toho fakt dala , a že si nestěžuje pořád jako já -_-....
končím tlacháním.. udělala jsem si tousty a jdu koukat na botky. co myslíte třeba na tyhle???
A nebo je snad libo něco víc psycho? :D


a teď si nejsem upřímně jistá,jestli se některé z bot,zde už v minulosti neukázali,ale i tak.. to je jedno..
čím víc krásných a cool bot,tím víc ve svém živlu.
Jo ještě bych doplnila....(pokračování dole)



v Pátek si jdu koupit nejspíš nové botky! *w* a asi..dvoje plavky! *w*
 asi už jsem se zmínila,že mě otec vzal na plavání,ne??? xD
seznam,co potřebuji všechno koupit: jednodílné plavky(nebudu přece na všechny vystrkovat svůj ctěný pupek)
koupací čepici(nějakou pořádnou!)
a brýle...jo ty jsou v tom zatraceném chlóru hodně důležitý.
^_^

Žádné komentáře:

Okomentovat