úterý 4. září 2012

Min will run with me!

Holka,já ti dám do těla! :D
Fakt.
aby jste věděli,o čem mluvím.
Jde o to,že už nějakou dobu se zase intenzivně věnuji sportu a ráda běhám. docela jsem se dostala do kondice.
Zrovna dnes jsem napsala Minrae,jestli půjde běhat se mnou ^_^.
KUPODIVU napsala,že ano...
Tak jsme se sešli u obchoďáku,pěkně ve sportovním a vyběhli jsme! ^_^
Byla jsem v čele,kvůli tomu,že Min neznala cestu a plížila se za mnou ^_^
Taky jsme byla pověřena úkolem.
Takže,budeme pěkně makat společně! ^_^
Bude z tebe krásná Ulzzang ^_^
DOKOPAT Min ke sportování,kdyby náhodou protestovala.
    Já sama jsem oficiálně zase přijatá k Záchranářům v K.V.
Dneska mi to tatínek napsal na Google+.
je fakt zajímavý psát si s otcem přes chat ;D
Pro dnešek to ukončím,jsem docela unavená z toho intenzivního sportování a dnešního dne ve škole -_-
Bye

Žádné komentáře:

Okomentovat