neděle 2. září 2012

Víkendové týranství

Jak bych to uvedla.
Aby se blog trochu plnil,musím zapsat do "Deníčku" (i když jsem ráda,že držím ruce ve vzduchu,že vůbec sedím, a že si u toho ještě zpívám)
V pátek jsem odjela večer k tátovi,který mi slíbil,že pojedeme na víkend na rafty. něco jako soustředění s jeho oddílem u karlovarských záchranářů.
no.. v Sobotu ráno se vyrazilo a sešlo se nás ale jenom 7 dětí! všichni marodili a nebo nechtěli,nemohli.
z toho jsme byla já a Ségra jediná děvčata.
v Sobotu se šlo "poznávat" (konstatuji) okolí. ano,těch 40 km,nikomu neuškodilo.
procházka okolo přehrady s těma zatracenýma obchůzkami a otcovo zkratkami a přelézáním kolejí stálo za to.
Večer jsme doslova padali na hubu,ale jakmile se setmělo, řeklo se,že se jdeme vykoupat. voda měla asi tak... +/- 10°??? ani sama nevím,ale skončila jsem tam jako první. Kluci šli nazí >_>
Muhehee.. ano. naše únava zmizela! a pak se šlo k ohni. opékalo se.. povídalo,ale jelikož jsme v neděli museli vstávat brzy ráno (tedy kolem 8 - půl 9),zabalili jsme to ve 23 hod. čistého času.
Kluci si usmysleli,že budou spát na balkóně. Tak proč ne,když jsou venku 4 stupně. "Máme spacáky do -10!" dodali Lukáš,který vlastně vše vymyslel.

Nedělní budíček byl zajímavý.Snídaně,vyčištění zubů a šly se nafouknout rafty. pfuu.makačka.
a to jsme ještě nevěděli,že mezi sebou na těch raftech budeme závodit. z toho jeden raft byl na divokou vodu,tak to (i na klidné vodě) šlo velice dobře.
zatímco druhý byl na vesla a zanášel! no. KONEC -_-
moje ručičky! T____T
Upadnou mi! T___T
ano.. pak se šlo znovu do vody.(Tedy jenom dobrovolníci) ;D
naobědvali jsme se a šli čluny na naše rafty zase vyfouknout a uklidit.
To jsme měli překvápko!
tu trasu,co jsme šli den předtím pěšky,objedeme podél pobřeží na motorových člunech.
Ano,byla jsme cháska záchranářů,tedy i čluny od záchranné služby.
plavba trvala zhruba 1:35 min. (Vojtíšek to měřil!)
Víte, v této přehradě je (jako v každé jiné přehradě) potopená nějaká vesnička a doteď tam na nás kouká kus bývalého mostu.
Rozhodli jsme se,že vytáhneme motory,vezmeme pádla a pod tímto mostem proplujeme. motor byl v tu dobu nepoužitelný. Most totiž není potopený tak dlouho,tedy není moc pod vodou. Mohly bychom se motorem chytit o bývalou silnici,která na mostě byla.

(toto je zřejmě obrázek z doby,než byl most zatopen)

 A snad vám bude tento obrázek stačit jako ukázka toho,jak je tato nádrž velká.
+ mi to museli obcházet docela daleko od vody. Jsou tam zahrádky a soukromé pozemky,kterými se nedalo projít.

Příště nás tam snad bude víc... ^_^... čeká mě to zřejmě další víkend.. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat