pátek 19. října 2012

19.10. 2012-Nekončící den!

Je pátek,pro někoho úleva...
Pro mě to byl nekončící ŠKOLNÍ teror..
a když už přeci jenom skončil...
Dnešní den byl zajímavý...
^_^ však si vyslechněte,co se mi přihodilo..
Byl to běžný den....
v 6:30 mi zazvonil budík..Myslela jsem,že kdyby to byl "klasický" budík,tak ho asi někomu omlátím o hlavu...Jelikož mě budí mobil,tak jsem svou chuť rozbít ho zahnala...
Když už jste v tom zatraceném kriminále....ach jo..
co víc říct.. Zavřete oči na 5 minut... a když se kouknete na hodiny...TY MINUTY VŮBEC NEPOSKOČILY!!! T__T
Také se o přestávce stihnete zase po dlouhé době vyfotit se ségrou ^_^

když máte poslední vyuč.hodinu tělocvik...omluvíte se,že jste po nemoci (což je pravda ^_^ ) a učitel vás posadí na celou tu hodinu do vestibulu....kde máte čekat,jak nějaký hlídací pes!
ale coo..
Přišli tam mladí chlapci xD (Náš Mike...Shaulin :) je to Vietnamec... zlatíčko moje :'))*
a protože měl svátek, a bude mít narozeniny.. tak jsem mu slíbila fotku.. -_- bože,.. jsem idiot,že jsem to vyfotila.. x'DDD

...uhm..tuto fotku nemyslím.. x'D
myslím tuto:(neveřejné údaje)

Sakra..přijdu si jak pedofil Q.Q ( xDDDD )

Po škole jsem běžela domů..odhodila tašku..vzala mamce nějaké věci,které chtěla vzít na poštu a pádila...
Byla jsem na druhou hodinu domluvená s MinRae..
 Hned po poště jsem si to valila zazvonit k Min.... nikde nikdo..
Telefon nebrala..
sebrala jsem odvahu a zavolala kamarádce,u které jsem nebyla asi půl roku... první co bylo slyšet z její strany místo pozdravu:přijď na kafe!
Tím mě odrovnala a já si dala tu práci zajít si asi o 200 m kousek výš,kde bydlela kamarádka :))
Dala jsem si s ní kafíčko..poklábosily..teda,ona u toho vařila :'D

Pak mi volala Min,že zhruba do hodiny přijede...
no dobrá....
v půl 4 jsem Min zavolala..ta mi to udýchaně zvedla a křikla: teď jsem přijela!
Moje reakce:NAKLUSEJ K HRADBÁM!( to je prosím restaurace )
Měly jsme chuť na Lattee a tak jsme se pěkně přivítaly a zatoulaly se do restaurace,kde na nás servírka vybalila otázku: Takže zase Latte??? Potěšilo mne,že si to tak dobře pamatovala :)
Bylo jako vždy skvělé!
Dokonalá pěna! *w*
Teplé,tak akorát na pití...
Tomuhle Lattee se dá říkat Lattee :)

Po dobré tři-čtvrtě hodině jsme se sebrali k odchodu a vyrazily k Min.
tam jsme se trochu zapovídaly s jejími rodiči...
MÁ skvělé rodiče :'))
Taky jsme se trochu s jejím taťkou zadívali na videa,ohledně Photoshopu a malování v počítači ...
VŠICHNI jsme měli výraz alá: :-O

Po zhruba půl hodině jsme se vypovídaly a konečně šly k ní do pokoje!
Tam si pustili "srdcovky" písničky.. a.. zapovídali se..
spíš se smály.... všemu.. ..domlouvaly jsme se na tom,jak strávíme sobotní den..
který SNAD vyjde.. :)
Čeká nás fotoaparát a procházka xD
Ranní "nákup" oblečení.. a tak dále :)
s pozdravem a přáním pěkného víkendu...Wookie se ségrou! :))


A tady jsem si dovolila.. mě se to takhle STRAŠNĚ LÍBÍ! *w*


a Tady prosím.. ta co zapisuje každý tento...EXTRÉMNÍ kousek xD


A TEĎ FAKT PA! 

Žádné komentáře:

Okomentovat