sobota 20. října 2012

Psychický šok!!!

Byl to tak skvělý den!
Tak úžasný!
Nafotilo se plno skvělých fotek!!!
a večer???.. šok!

 Dokonce jsem si sama udělala ty cvočky na džínách...
tohle co je na fotce v detailním záběru....je jenom ten nejlépe propracovaný kousek! :D

Večer mi totiž zavolal otec..vše bylo o.k...
a pak mi oznámil: 3. a 4. jedeš do Prahy na závody s plaváním.. jede se závod dvojic. a jsi ve dvojici s Lukášem..
Chytl mě takový "hysterický" záchvat..
SAKRA! JÁ BYLA NEMOCNÁ!! Vždyť jsem mimo kondici!!!
Pořád mám problém s těmi křečemi a Ty mi tu oznámíš,že prostě MUSÍM jet na dvoudenní v podstatě BEZ-PŘESTÁVKOVÝ ZÁVOD?!
Mě stačí tu nohu jenom narovnat ve vzduchu a chytne mě křeč!
Jak to asi bude vypadat,když vlezu do vody?!
Ha.... do pěti minut se jim tam utopím! -_-
a BUDE KONEČNÁ!
Bye!

Žádné komentáře:

Okomentovat