pondělí 8. října 2012

Jedna nemocná má úchylku...


Ale vážně.
Když jsem doma,nejsem ve škole,protože mě indisponuje nemoc a nemám vlastně NIC na práci.
TAK SE NA MĚ NEZLOBTE! T_T
Prostě přidávám fotky...a přemýšlím nad tím,jaké by to bylo....být hezká..
Mít peníze,které by šly "rozhazovat" za oblečení.
Jo..
To by byl život.
ale co mám v tomhle zapadákově dělat?!
Nezbývá mi nic jiného,než se jen kochat představami LUXUSNÍHO oblečení,které poskytuje krásu,teplo,pohodlí...
*FUJ*...moje představy jsou přehnané.
(Když tak poslouchám písničky,zrovna mi hraje One of a Kind) ^_^
Já.. se přiznám..
Já NIKDY neměla koženou bundu a už ....asi 6 let si jí šíleně přeji.. víte,asi napíši Ježíškovi!
Ten mi jí určitě přinese..
Ale.. já už k vánocům chci..
vlastně nic nechci..
tak co kdybych řekla o takovou koženou parádnici?
Black Double Zipper Long Sleeve Belt PU Biker Jacket pictures
NO ne???
a Protože moje adidas botky už mě nudí...
tak taky nějakou změnu..
a k té bundičce bych si pořídila .....Kanady.Nebo Steel boty?
nebo prostě něco ....
v tom stylu..
Glady!

A K TOMU PARÁDNÍ BÍLÉ DŽÍNY!
*w*
Ach bože! Já už vážně musím od toho počítače vypadnou,jinak si ty oči vykoukám! :D

NO a... poslední dobou .... jsem prostě úchylná na dobrý hadry.. -_-

Žádné komentáře:

Okomentovat