pondělí 8. října 2012

Shoes IV.

zase jsem se jenom tak kochala....
a narazila na tak krásné exempláře,které by mi udělali takovou radost,že bych nejedla (a to je co říct..jsem poměrně dost rozjedená xD)
Tak se mrkněte :)
ano..většinou mám totiž na straně 99$,abych si je mohla koupit! -_-
Lady Peep Toe Spikes 150 Pumps Black/Gold pictures
Já vám říkám..tyhle růžovky si prostě SEŽENU! a jestli ze mě má být jednou holka z VELKOMĚSTA...tak je seženu na 200%!
Pink Suede 115mm Pumps pictures
a nebo tuty!miluji zelenou a... no nebudu to komentovat.*rozplývá se*
Green Suede 115mm Pumps pictures
a nebo je snad libo něco netradičního?
Něco do společnosti?
Rádi "gepardí" věci?
já osobně je moc nemusím...ALE kvůli těmto botám bych si klidně něco "gepardího" pořídila...
Bow Beading Camel PU 115mm Pumps pictures
Ale vážně...
PROČ JSOU BOTY taková úchylka?!

Žádné komentáře:

Okomentovat