pondělí 26. listopadu 2012

new K-pop girl right?!

koukám,víc jak týdenní zásek...
co bych vlastně řekla..
NOVÁ K-POPERKA! ^_^
Moje dlouholetá kamarádka.. Týnka... a její (jak to říct)...
já jako já jsem JaeWook a Vanda je MinRae,tak Týna je SeoBoom (teda,teď nevím,jestli to píši správně)
ale tak nějak..
Dokonce si už našla i Biase! Onew ze SHINee... -.-"" no jo,prostě všechny máme biase v jedné skupině... -.-"
Už jsme zase začali řešit Contiest,který se bude konat příští rok v srpnu/září ?

Taky jsme zjistili,že kluci Vietnamci z dolního obchodu,jsou celkem mladí a poslouchají K-pop,tak proč se nedomluvit a po vánocích s nimi začít.."pracovat oni se naučí česky a tancovat a oni nás třeba naučí Vietnamsky :D :)
Kašlu na Vás dneska,čeká mě ještě učení Německého jazyka apod.,jdu ven a pak se uvidí! :)
Užijte si den! Napíšu,až nebude takový spěch ohledně školy!

2 komentáře:

  1. Kiki je SeoBoom ale to je fuk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom já nic nevěděla,tak sorry...
      hlavně jsem si prostě zvykla na BooMie...
      a už to taky vím,taky už mi to oznámila

      Vymazat