pondělí 3. prosince 2012

Vánoce,vánoce přicházejí!

Je 3.12. 2012 a včera byla první adventní neděle. to znamená:
Výzdoba na 80% hotova.
Hudba? Pořád se jede v K-pop stylu.. ♫ La-la-la-la-la-la....Last christmas... i give you my heart...nebo,tak nějak to je.. ne? Od SHINee se to poslouchá nejlépe! xD
Dárky? Jsem na 0 procentech .... stačí to pod stromek? :'OO
nooo... Také se blíží čerti...
Ano,jakož to žák posledního ročníku základní školy jdeme letos za čertíky (konkrétně JÁ za Andílka... moje Blond head to ZASE schytala...)
♪♫-♫♪♫♪-♫♪♫..... ne.. nenudím se...
Víte,měla jsem týden ZÁKAZ na počítač, a tak teď nevím co psát..
Zítra MinRae slaví své sedmnácté narozeniny,které alespoň symbolicky oslavíme :)

Kluci mě zlobí...
A když už jsme mluvila o dárcích,kdysi DÁVNO jsem psala článek,co bych si přála..
Přála bych si prosím,jednu opičku...
měří asi 175cm,žije v Korei a je to nehorázný pošuk a vtipálek!
Jmenuje se Jonghyun!
A chtěla bych .... ho mít,alespoň 5 min. (dobře,celý život by mi nestačil,abych se ho nabažila)

.....Trošku jsem si hrála,poplakala,že mé největší přání se nesplní a zase tiše zalezla do svého pelíšku,ze kterého jsem se dívala na svého imaginárního Jonghyuna...:'))
▓▓▓▒▒▒▓▒▓▒▓▒▒▒ERROR!!!
Mějte se děcka! a nezlobte! Jinak Vám Ježíšek nic nepřinese!

Žádné komentáře:

Okomentovat