středa 5. prosince 2012

Kdo jsem?!

Je 5.12. 2012 ....Jsem v posledním ročníku základní školy a tudíž většina AKCÍ připadá na nás...
Zrovna dneska to byli čerti!
A JÁ byla anděl!
Mrkněte :
Já s Mikulášem! :)

 Třídní fotka:


Ale! Protože jsem ve škole končila ve 12 hodin rovného času,vydala jsem se k MinRae..ta mi oznámila,že je ve škole... domluvili jsme se tedy,že se zajdu mrknout na jejich hodinu xD
Docela jsem čuměla.... a to doslova. Škola se zevnitř zdá být o DOST větší,než z venku -.-" ale to je vedlejší.
Místo,abych si užívala venku,jsem dřepěla na střední škole,na kterou ještě nechodím a snažila se trošku toho jejich učiva pochytit,protože to samé teď děláme my, u nás na přírodopisu.
Končili jsme v 15:00,došli si na kouřovou a poté jsme se rozloučily a jenom já a Min jsme se vydali k ní.
Šoli a SeoBum se vydaly na internát/domů a přišli až kolem 4. hodiny.
Na konči hodiny jsme trošku s Verunkou Šolcovou zdivočely a jedna židle skoro odlétla!
no... pohádala jsem se trošku s mamkou,protože jsem řekla,že chci večer na čerty ven..
Nechtěla mě dobré dvě hodiny pustit... pak jsme udělaly kompromis....
řekla jsem: udělám bráchovi čerta,když mě pak necháš v kostýmu jít ven....nakonec svolila a já venku zůstala na 2 a půl hodiny v mini sukni,roztrhaných silonkách,kozačkách,kožíšku a rozcuchaným hárem,ve kterém se leskly blikající rohy.. -.-
Když mě maminka vyfotila,ještě jsem na sobě neměla uhlí(myslím černý obličej),tudíž sem musím hodit fotku,na které je vidět spíše to háro.

ŠLO nás šest holek...nic víc,nic méně...
nohy mě bolí k utrhnutí a ocas jsem si pošlapala.. AU-AU!
Potkaly jsme s dívkami staré-známé a .....no MOMENT! já zapomněla!
zhruba po hodině jsme se rozdělily na 3 a 3 .... Já,Elis a Dominika Píšová jsme šli spolu...
a namyšlené nanynky si to šmírovaly na druhou stranu...
ano,říkala jsem,že jsme potkaly staré-známé..
Jde o kluka,který byl v pasťáku,o kluka,který je....IDIOT.. a toho třetího jsem neznala...
Ale poprvé jsem byla venku s Kubou Tichým... a DOKUD byl střízlivý,vymámila jsem z něj MIKULÁŠSKÝ polibek! xD Být roztomilý čertík,s modrými očky se občas vyplácí xD
když už byl trošku...podlitý... sebrala jsem mu čepici.. a prostě.. mluvil se mnou víc,jak s Elis,i přesto, že ti dva spolu dvakrát chodili a myslím si,že by se k sobě za NORMÁLNÍCH okolností vrátili...:)) no jo, na kluky nemám štěstí. :P
    černý obličej mi pak smýt nešel a ze hřbetů rukou to šlo ještě hůř.
      Co víc dodat...v Čechách si lidé kostýmy můžou dovolit pouze na Čerty a Masopust...proč? protože to je jediný den,kdy na vás všichni koukají "normálně"...
(FB zpráva od Elis:hej jsem ožrala a podle toho co říkal chodím s Kubou mě je zle )
ÁMEN, JaeWook!


Žádné komentáře:

Okomentovat