neděle 20. ledna 2013

Nevrlost

A je to tady.
Jsme spolu víc,než měsíc a půl.... a on mi říká,co bych měla a co ne..
sám řekne: kolem půl jedenácté půjdu domů,pak můžeš cinknout.
- Tak já jako idiot volám a on mi oznámí: No,já se tu ještě chvilku zdržím, až tedy půjdu domů,tak se ti ozvu.
*le Já: jo,takže kolem druhé hodiny ranní se mi ozveš, že?
*le Jakub: ne, to zase ne. to půjdu dřív.

Je fajn,že už je půl desáté druhého dne a on se neozval + HLAVNĚ ŽE JSOU nové fotky na facebooku !
A to jsem si ještě říkala, že sobotu 19.1. už mi nemůže nic pokazit. a přeci jenom pokazilo ;)
Byli jsme totiž původně na procházce, a vzala jsem i svého mladšího brášku.
A prostě.. krásně jsme vymrzli,pak si zašli na Lattee a byla jsem šťastná,že si užíváme dny i jiným způsobem,než do teď.



Ale o tom se bavit nebudu....
Už několik dní jsem vytočená takovým způsobem... + vyhecovaná kvůli pololetnímu vysvědčení...
Jediná trojka a já se nedostanu na školu. QwQ
Mám TRAUMA!
Ale přeci jenom..
No,nebudu vás zatěžovat svými problémy.
Užijte si den!
S Pozdravem, Vaše Wookie!

Žádné komentáře:

Okomentovat