čtvrtek 10. ledna 2013

Trávíme čas čtením

Notebook stále nefunguje, nový budu kupovat...až někdy kolem začátku března..
wi-fi si se mnou hraje a dělá si co chce... tudíž mi padá a internet na tabletu neustále kolabuje...
Učení mě nebaví.. i když bych se učit měla,protože moje momentální známky jsou opravdu ve špatném "zdravotním" stavu.
A tak jsem se vrátila ke své lásce..knížkám..
Můj spolužák/soused/bratr/nejlepší kamarád mi propůjčil knihy,které si hodlám jednou také koupit..
Knížky,které se mi líbí,chci vlastní, a tak dočtu a řeknu si,aby mi k narozeninám tyto knihy koupily.
Za dva dny jsem přečetla přes 250 stránek knihy Eragon....ještě zhruba 200 stran v této knize a budu se moji vrhnout na další díl.
Je zvláštní,že i když se snažím usnout,neusnu,protože jsem do té knížky tak zažraná.....
už mlčím:X

 Doufám, že ti,kteří tyto knihy četli,že se jim knihy líbily...
já můžu jenom DOPORUČIT! ^^
+ zjistila jsem,že zřejmě bude ještě pátý díl :)


Přeji vám krásný čtvrteční večer a zítřejší den..
Aby jste si užili víkend(pokud se sem nedostanu).. ˇ_^

Žádné komentáře:

Okomentovat