sobota 6. dubna 2013

Vážně mě znáš? o.O

Tvé celé jméno? Karolína Bílá
Nejolíbenější barva? zelená
Nejoblíbenější jídlo? Sushi
Nejoblíbenější pití? Jablečný džus
Nejoblíbenější sladkost? čokoláda ~~
Nejoblíbenější brambůrky? Bohemia.. a pak takové ty Pizza
Nejoblíbenější film? Gejša, Zaříkávač koní
Nejoblíbenější herec? " The Rock" 
Nejoblíbenější herečka? Angelina Jolie
Nejoblíbenější písnička? já mám ráda spoustu sngů, ale momentálně je to asi One Shot od B.A.P
Nejoblíbenější zpěvák? Kim Jonghyun :3,Ryeowook a Se7en
Nejoblíbenější zpěvačka? CL
Nejoblíbenější skupina? SHINee, B.A.P, Block B, Super Junior
Nejoblíbenější slovo? what?'
Nejoblíbenější věta?I don't know!
Nejoblíbenější jméno pro kluka? Michi, Mike
Nejoblíbenější jméno pro holku? Eleanor
Jakou celebritu by jsi chtěla potkat? K-pop hvězdičku.. a nebo Johnny Depp
Nejlepší kamarád/ka?....
Barva očí?modrá-šedá
Barva vlasů? momentálně blond
Už si se někdy líbala? Se neříká ;)
Hokejový tým? Energie! :DDD
Fotbalový tým? Chelsea
Máš sen? no mám, mno :3
Oblíbená značka? Reserved ♥
Oblíbený zvíře? Koník :3
Máš zvíře? už ne...
Jak ses vyspala?těhotně o.O :D
Byla jsi někdy na letním táboře? Jo.
Umíš lyžovat? Ano ;)
Oblíbená věc?notebook + sluchátka
Oblíbený školní předmět? Že by tělocvik? (:
Nejhorší školní předmět? Český jazyk :C
Oblíbená kytka? Orchidej
Jaký sport děláš? plavání, basketbal,
Zasmála ses dneska? Jop.
Oslovujeme voláme? to bude asi 4. pád, ne? :D
Kterého člověka na světě nejvíc nesnášíš? nemám proti nikomu žádné vysazení...
Tvoje koníčky? Sport, muzika, kamarádi
Charakterizuj se jedním slovem. Šílená :C :D
Tvoje přezdívka: Beli, JaeWook, Carry
Slovo, který používáš nejčastěji: Cože? :DDDD
Jsi zamilovaná? ..I don't know. :D
Tvoje nálada? Celkem dobrá. :D
Kam mě pošleš? do květinářství pro pohřební svíčky :'D

Už mě znáš..? ^_^
p.S. ANO... ráda se ukazuji světu :'3

Žádné komentáře:

Okomentovat