úterý 23. července 2013

Nemocné prázdniny

 Prostě si to umím naplánovat. Během nejteplejších dnů jsem doma.
Sotva rozčešu ty zacuchané vlasy, netrápí mne ale to, jak vypadám, protože nemusím mezi lidi.
Dokonce jsem za ten týden doma dala pár kilo dolů... i když udržet se na nohou je dost zajímavé. (podlamují se jí kolena)
Můj imaginární manžel Dino se někde fláká...VŮBEC SE O MNE NESTARÁ! -_-
Zároveň mám plné zuby svého reálného přítele ( v tom dobrém ). ^_^ ....KDYŽ ON MNE STRAŠNĚ PROVOKUJE!


Já se zatím klidně věnuji mobilu, projíždění webů, čtením ostatních deníků.
za ty tři prázdninové týdny se toho nic moc nestalo. Dokonce jsem ještě ani jednou nebyla na žádném koupališti... :/
Jen 2x u kamaráda v mořském bazénu. ^_^ 
No..dobře, vrátím se ke dnu 28. června.
Konec školního roku.
Fotografie celé mé bývalé třídy, než se rozepíšu.


Ráno jsem se hned vytočila, neboť jsem se pohádala s ředitelem, který odmítal s námi deváťáky spolupracovat!
Když už se to konečně uklidnilo a my se mohli pustit do závěrečné řeči, rozbrečeli jsme našeho třídního.
Já se držela a nebrečela, ale to si ještě počkejte.
XXXX
ŠPATNĚ!
Ještě před vykonáním naší školní povinnosti, jsme se museli zapsat do Knihy "cti", kam se zapisují žáci s vyznamenáním. Letos jsme byli jen dva, co školu opouštěli s vyznamenáním.







Dost o tom... zapsali jsme se a mohli pustit do proslovu. (někdo ho má natočený, to video se ke mně však ještě nedostalo -_- )
Já i můj dlouholetý "partner" na literární akce to vše zvládl a mně tím hodně pomohl.

Věřte, nebo ne, večer se konal rozlučkový sraz.... to, co se tam dělo, zůstane navždy uzamčeno v srdcích nás deváťáků. ^_^

Žádné komentáře:

Okomentovat